Thuis!

Wat een leuke foto!!
    Hanneke en Douwe
  3. Lia:
    Ha Annelene!
    Welkom thuis, ik zal je reisverhalen missen! Ik stuur je later een uitgebreidere mail, zit i.i.g. nog steeds met mijn hoofd in de boeken;).
    Liefs, Lia
  4. Aria en Reinier:
    Ha Annelene,

Welkom thuis, dan is het dus echt , dat je thuis bent, want Reinier zag een dame op de brug en volgens hem precies Annelene. Hij was aan het roeien en ze stond te kijken naar de boot(volgens hem). Ik hoop dat je snel weer een beetje gaat wennen. We hebben genoten van je mails. Lie w groetjes aria
  5. Cuny Out:
    Lieve Annelène,
    Wat een geweldige reis heb je gemaakt! Hartelijk dank dat we getuige mochten zijn van al je belevenissen! Welkom thuis! Hopelijk kun je ons nog meer laten genieten van je avonturen in een avondje Reghthuys.
    Hartelijke groet, Cuny Out
  6. Anneke Binsbergen:
    Hoi Annelene

Fijn dat je weer thuis bent. Ik heb je reis met veel interesse gevolgd. Een avondje Reghthuys zoals gemeld in de vorige reactie zal ik zeer waarderen. Eerst maar eens genieten van kinderen en kleinkinderen en verdere dierbaren.

Groeten Anneke
  7. Bert luijf:
    14 oktober 2013
    Welkom thuis. Wat een geweldige reis heb jij gehad. Wat een fraai initiatief om zoiets alleen te ondernemen. Alle bewondering.
    Groet,
    Bert
  8. Pascalle van Bruggen:
    14 oktober 2013
    Dank je wel voor al je mooie verhalen. Ik heb ze met veel plezier gelezen. groetjes, Pascalle
  9. Annemarie:
    Hoi Annelene,
    Wat een prachtige reis heb je gemaakt en wat een geweldige ervaring moet dat zijn geweest. Ik heb genoten van je reisverhalen. Fijn dat je weer goed thuis bent gekomen, liefs Annemarie
  10. Annemies:
    14 oktober 2013
    hartelijk welkom, terug !
    Ik heb met je meegereisd, een geweldige ervaring.
    Lieve groet,
    Annemies
  11. Francine:
    Hoi Annelene,
    Leuk je reis verhaal te lezen. Dapper en goed te lezen dat je je redden kon. Gelukkig geen gevaarlijke ervaringen.
    Lieve groet, francine
  12. Jacqueline Koning:
    Hoi Annelene,
    De relativiteit van het leven zul je zeker hebben ontdekt tijdens je mooie inspirerende reis! Dank Annelene dat je zulke mooie momenten met ons wilde delen! Ik hoop je weer snel op de roeiclub te mogen zien.
    Liefs Jacqueline
  13. Bart en Marianne:
    Lieve Annelène,

Fijn dat je weer veilig thuis bent.
    Bedankt voor je mooie reisverslag.
    Groeten van Bart en Marianne