Weer thuis!

14 oktober 2013 - Westzaan, Nederland

Na 7 maanden en levenservaring wijzer ben ik weer thuis in Westzaan. Het leven neemt zijn gewone gang en dat is maar goed ook. Ook hier valt van alles te doen. Onder andere het rubriceren en bewerken van alle foto's die ik onderweg genomen heb. Ik ben zeker van plan jullie daar over te vertellen. Maar dat moet voorbereid worden. Hartelijk dank aan al mijn volgers zonder dat jullie dat wisten hebben jullie mij veel plezier gegeven. Ook omdat ik verplicht was regelmatig, maar niet al te vaak, iets op internet te zetten, wat ik overigens met heel veel plezier gedaan heb. Jullie horen van mij. Tot begin december waarschijnlijk. Groet van Annelène

Weer thuis!

Deze foto werd gemaakt op 14 oktober 2013 in Westzaan, Nederland.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Betty vegting Wat een schattige serie babyfoto's!:
    14 oktober 2013
    Welkom in Nederland Annelène. ik hoop dat je heerlijk kan nagenieten van al je prachtige reiservaringen.
    groetjes van Betty
  2. Lia van Grieken:
    14 oktober 2013
    Welkom weer in Nederland. Wat zal het weerzien met kinderen, kleinkinderen en andere dierbaren fijn zijn ...je ziet er goed uit, Annelène! Tot ziens en hopelijk went het leven in Westzaan weer gauw. Groet, Lia
  3. Paula Bood:
    Lieve Annelène,
    Welkom thuis, je ziet er geweldig uit! We zullen je reisverslagen en je
    mooie foto's heel erg missen, maar fijn dat jij weer in Westzaan bent.
    We kijken nu al uit naar je complete verhaal.
    Liefs,
    Arie, Paula en Melchior
  4. Corrie en Leo Aalbers:
    14 oktober 2013
    Ook wij verwelkomen je weer in het Zaanse. Wij zijn blij met je behouden thuiskomst na deze wereldreis van 7 maanden naar het verre oosten. Wij hebben genoten van je met foto's gelardeerde verhalen. Je ziet er goed uit in de deuropening thuis.
    Wij hopen je gauw weer te zien.
    Groeten, Corrie en Leo
  5. Ruud Biël:
    Welkom thuis!
    Blij dat je weer ongeschonden in het Westzaanse bent neergestreken.
    Blij dat ik, over de schouder meekijkend, deze reis heb mogen meebeleven.
    Dankbaar dat ik in de gelegenheid ben gesteld om een kijkje in deze ongelooflijke culturele en weidse wereld heb mogen blikken.
    Geniet van het weer thuis zijn.
    En geniet van het achterom kijken.
    Van alles wat je hebt doorleefd.
    Chapeau, de lef die nodig is om zo'n reis te ondernemen.
    Een verrijking voor het leven.
    Nogmaals welkom thuis.

Ruud (Rabo) Biël
  6. Lidwien van Egmond:
    16 oktober 2013
    Hai Annelene,
    Welkom thuis, bij je kinderen en kleinkinderen, Toppie hoor, 7 maanden in je upje op reis, ik doe het je niet na.
    Ik ben ook net thuis uit Indonesie, het was geweldig om het land zo te lekker kennen, wat een lieve mensen.
    Bedankt voor je gezellige mailtjes......ik zal ze missen..
    Lieve groet,
    Lidwien