Aarbeving

16 april 2013 - Sofia, Bulgarije

Lieve allemaal, eerst maar even vertellen dat ik van de aardbeving niets gemerkt heb. De plaats Kash, tegen de Pakistaanse grens is denk ik 1200 km hiervandaan. Ik ga wel een beetje die kant op maar niet veel. Donderdag nar Yazd. Het is in Isfahan prachtig en ik geniet volop met fotograferen met Oene ' s toestel en lenzen.

Zodra ik tijd heb ga ik verder met mijn reislogger. Alleen mag ik maar 50 mb per dag gebruiken en met al die foto's !!

live groet van Annelene uit Isfahan

1. Lia:
    Ha Annelene,
    Allereerst: blij te lezen dat je niets van de aardbeving gemerkt hebt. Verder geniet ik erg van je reisverhalen, het is een (heel klein) beetje alsof ik zelf op reis ben. Yazd schijnt prachtig te zijn, ga je naar het Silk Road hotel (dit vraagt Ruud)?
    Ik wens je een heel mooie reis!
    XLia
  2. Margriet van Engelen:
    16 april 2013
    Gelukkig dat Isfahan zo ver van het aardbevingsgebied ligt. Wat een prachtige moskee waar je voor zit, die combinatie van blauw en geel mooi hoor. Ik geniet van je verhalen en foto's. Kees is vandaag weer voor het eerst dit jaar gaan roeien. Groetjes, Kees en Margriet
  3. Emmy:
    Hoi Annelene,
    We vinden het heel bijzonder dat je ons digitaal meeneemt op reis. We genieten van jouw verhalen, foto's en video's. Toen we begin jaren zestig met vakantie gingen verstuurden we ansichtkaarten. Het gebeurde weleens dat we eerder van vakantie thuis waren dan de verstuurde kaarten naar de postadressen van familie en vrienden. De rode sjaal staat je erg goed! Daar kan geen moslima tegen op. Vroeger was het zo dat als je eenmaal in Isfahan was geweest, dan had je halve wereld bezocht. Of dat nu nog zo is?
    Groetjes,
    Chris en Emmy
  4. Jennie:
    17 april 2013
    Lieve Annelene.
    Van Evert kreeg ik je reisblog. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Wat een mooie reis maak je. Voor het thuisfront ook genieten. Ik kijk uit naar het volgende bericht en foto's.
    Goede reis en lfs Jennie
  5. Hans en Ineke:
    17 april 2013
    Wat een moskee dieMosjed-e Sheikh Lotfollah ! Ik ben jaloers op je,je zult wel erg genieten van zoveel schoons! Leuk ,dat we meekunnen genieten op je reis door Iran. Groetjes ook van Hans en van mij een dikke pakkerd. ineke
  6. Tineke:
    20 april 2013
    Hoi Annelene,
    Sorry voor de late reactie, veel opgepast deze week. We waren blij te horen dat de aardbeving aan jou was voorbijgegaan. En dan al die indrukken die jij hebt te verwerken! Zoveel als jij nu ziet en meemaakt daar komt menig ander mens in zijn leven niet aan toe. Nog veel plezier!

Tineke.
  7. Nanni Vijn:
    22 april 2013
    Lieve Annelene, wat zie je er mooi uit in die rode sjaal! Ik ben benieuwd waar je intussen bent en wat je nog meer hebt meegemaakt! Ik ga woensdag naar Italië voor 10 dagen, maar dat is een kippeneindje vergeleken met jouw reis...
    goede reis verder en veel liefs, Nanni
  8. Adi voogd:
    22 april 2013
    Hallo Annelene. Alweer bijna een week geleden dat ik je reisverslag kreeg terwijl er daarvoor 2 op 1 dag en de volgende dag weer 1. Waar haal je de tijd vandaan maar het is genieten. Voor jou maar ook voor mij. Wat een verhalen en leuke ontmoetingen doe je daar op om jaloers op te worden. Voldoet alles naar de verwachtingen die je had toen je wegging? Ik hoop het. Goede reis en voor ons mooie verhalen. Groetjes Adi