Istanbul

26 maart 2013

Volg de fotoserie Topkapipaleis en lees het verhaal.

1. Bert luijf:
    26 maart 2013
    Hallo Annelène. Wat ga je snel en wat zie je veel.
    In oktober jl. was ik in Istanbul, een stad om veel van te genieten. Je foto's brengen bij mij veel reisherinneringen boven.
    Het ga je verder goed Bert
  2. Adi voogd:
    26 maart 2013
    Bedankt weer voor de mooie foto's. Ben 2x in Istanbul geweest en heb daar genoten. Vooral de mozaiken vond ik fantastisch. Je gaat wel snel maar geniet je ook van alles?? Goede reis verder en tot je volgende reisverhaal. Groetjes Adi
  3. Gemma:
    26 maart 2013
    Lieve Annelène. Wat heb je al geweldig veel gedaan in zo korte tijd! Hoe reisde je van Budapest naar Istanbul? Trein? En stap je dan niet ergens onderweg uit? Is het in Istanbul al rokjesdag? Vinden wij hier in de kou wel interessant om van je te horen. Liefs en groet en geniet ervan! Wij genieten met je mee.
  4. Annemies:
    26 maart 2013
    Ik reis met je mee en geniet erg van je verhalen en foto's.Wat zijn er veel mooie dingen. Het Topkapi is een juweel.
    Het ga je goed. hartelijke groet, Annemies
  5. Margriet van Engelen:
    26 maart 2013
    Wat een prachtige lettertekens! Ik geniet steeds weer als ik ze zie.
    Het Topkapipapleis maakte op mij indertijd ook veel indruk. Ik hoop, dat het weer in Turkije wat beter is dan hier. De zon schijnt hier goed , maar de er staat een felle koude wind. Hoe lang wil je in Istanbul blijven? Fijn, dat je ons mee laat genieten! Groetjes, Margriet
  6. Lou:
    26 maart 2013
    Fijn dat je het leuk vindt, doet me verders weinig, en een Turk blijft een Turk
  7. Vera:
    26 maart 2013
    Wat is het toch allemaal mooi ik geniet er enorm van. Het doet goed dat je er ook zo van geniet. Ook ik ben benieuwd hoe je gereisd hebt en hoe lang je in Istanbul blijft, want er is zo veel te zien ben er zelf 2x geweest. Ga je per trein ook naar Cappadocië? Hele goede reis verder en ik hoop, dat je lekker weer hebt. Liefs Vera
  8. Thea:
    Lieve Annelene,
    Heerlijk om met jouw foto's weer even terug in gedachten bij mijn eigen bezoek aan het paleis te zijn. Je zult enorm genieten van alles en wij genieten mee.Ben ook benieuwd hoe lang je nog blijft en wat je nog meer gaat zien en beleven in Istanbul.
    Heb uit de boekenkast het boekje De Brug van Geert Mak gepakt en ga dat nu lezen om nog beter in jouw reissfeer te komen.
    Liefs Thea
  9. Tineke:
    27 maart 2013
    Hoi Annelene,
    Ik heb gereageerd op je verslag via de Ipad maar ik zag dat het niet door is gekomen. Wat een prachtige foto,s heb je gemaakt. Behalve een andere cultuur heb je ook een andere temperatuur in Turkije. Hoe warm is het er nu? Hier is het heel erg koud, maar dat zal je wel twen. Hoe bevalt het reizen op zich, met het openbaar vervoer? Loop je tegen veel problemen op of valt dat allemaal wel mee? Ik ben benieuwd en kijk weer uit naar je volgende verslag.

Groetjes Tineke.