Budapest, Ludwig Museum

20 maart 2013

Eigenlijk wil ik alleen maar vertellen dat binnen een Muziekcentrum een afdeling van het Ludwig Museum, hoofdvestiging in Keulen, is. Het gebouw (2005) ligt  aan de rand van de binnenstad. Daar zie je meer nieuwe gebouwen en bouwactiviteiten. Toch een teken dat de Hongaarse economie vooruit gaat. Nu nog de vele bedelaars een tehuis geven.

Annelene

1. Hanneke:
    20 maart 2013
    Lieve Annelene, nu al in Boedapest, voor mijn gevoel gaat het heel snel allemaal terwijl je toch aan 'slow travelling' doet! Door je blog je te kunnen volgen is fantastisch. Goed verblijf in B.!
    liefs Hanneke
  2. Lou:
    20 maart 2013
    Zus rustig aan met je tempo, kijk wat verder dan de museums, Boedapest verdient een dag of wat op zijn minst
    Gr.
    Lodewijk
  3. Wim Rupert:
    20 maart 2013
    Wat een prachtig museum en wat een mooie stad. Het schilderij van het echtpaar Ludwig zou ik thuis wel aan de wand willen hebben. Het Ludwig museum in Keulen ken ik goed. Ik wist niet dat ze een dependance in Budapest hadden.
    Ben benieuwd naar je volgende reisdoel. Met een hartelijke groet, ook van Tinka, Wim
  4. Emmy:
    21 maart 2013
    Wat een geweldige reis ben je aan het ondernemen. Genoten van jouw foto op het binnenplein van de Swabisch Hall, waar bij je ons gedag zegt. Het schilderij van het echtpaar Ludwig is ook heel bijzonder.
    We wensen je nog heel veel mooie momenten toe. We blijven je volgen. Groetjes,
    Chris en Emmy
  5. Thea:
    21 maart 2013
    Lieve Annelene,
    Wat heb je al veel gedaan en gezien en nu al in Boedapest!
    Ik volg je met veel plezier en hanteer o.a. Eeuwige Schoonheid van Gombrich en de aantekeningen van de cursussen om mijzelf ook weer te verdiepen in de kunst!
    Ik bewonder je ondernemingsgeest om dit allemaal te doen en ons ook nog eens mee te laten genieten!
    Liefs Thea
    Liefs Thea
  6. Tineke:
    24 maart 2013
    Hoi Annelene,
    Wat een indrukken heb je al opgedaan in zo,n korte tijd.
    Boedepest lijkt mij een mooie stad en staat ook nog op ons lijstje. Na jou enthousiaste verhalen moeten we maar eens gauw woorden in daden veranderen.
    Goede reis verder,

Tineke
  7. Corrie en Leo Aalbers:
    25 maart 2013
    Annelene,
    Wij volgen je nu 2 weken en genieten van je reisverslagen met foto's en video's. Zo reizen wij met je mee en kijken uit naar je volgende reiservaring in Europa en straks verder.
    Goede reis.
    Hartelijke groeten,