Budapest, wandeling

20 maart 2013

Lieve familie en vrienden,

Het lijkt er misschien op dat ik alleen maar naar kunst kijk en naar musea ga. Ik zit ook graag in een cafe en natuurlijk van een vreemde stad alle highlights te zien. Zoals gisteren. Eerts naar het Ludwig museum, toen langs de winkelstraten naar de kettingbrug, net even voor de brug een prachtig gerenoveerd Jugendstill gebouw (1904-1906) Gresham Palace even naar binnen gelopen of het daar ook zo mooi was. En jahoor nog mooier! Over de brug een soort tramhuisjes kabelbaan de heuvel op. Net op tijd voor een grappige wisseling van de wacht met soldaten, naar de Neo-gotische parlementsgebouwen gekeken, terug de brug over, de Opera van binnen gezien, bij Szechenyl baden door het raam gekeken en terug naar mijn short stay flat in de Fecsky Ude. Van 9.00 tot 18.00 onderweg.

Groet, Annelene

1. Hans en Ineke:
    20 maart 2013
    lieve Annelene,fantastisch om je zo te volgen,het was even zoeken hoe het gelezen en bekeken kon worden,het resultaat roept dezelfde gevoelens op als onze busreis naar Keulen,knap gedaan ,wij genieten groetjes, hans en ien