Nog thuis in Westzaan.

6 maart 2013

Ergens moet ik aan een reisverslag beginnen en dat is natuurlijk thuis in Westzaan. Waar ik naar toe ga zit wel in grote lijnen in mijn hoofd en de eerste weken geörganiseerd. Dat had ik liever overgeslagen maar in Europa is het handiger toch van te voren in de grote steden een slaapplaats te hebben. Ik ga proberen regelmatig iets over de kunst en cultuur welke ik onderweg tegenkom te vertellen.

Maandag 11 maart naar Frankfurt!

Mijn mailadres onderweg is via deze site maar ook [email protected]

Graag tot lezens!

Vriendelijke groet, Annelène

1. Lidwien van Egmond:
    9 maart 2013
    Beste Annelène,
    Mijn hartelijke dank voor je uitnodiging. Ik wens je een fantastische mooie reis en ook veel sterkte!
    Lieve groet, Lidwien
  2. Ria Vreeburg:
    Beste Annelène,

Leuk dat je een reisverslag ga bijhouden! Ik hoop dat je een mooie en leuke reis hebt en zal je zeker volgen via je verhalen en foto's.
    Veel plezier en een goede reis. Groetjes Ria
  3. Reinskje Bakker:
    Beste Annelene,
    Fijn dat ik je reisverslag mag lezen! Een inspirerende reis toegewenst!

Reinskje Bakker
  4. El van Zelst:
    Hoi Annelène,

Ben heel benieuwd naar je reiservarslagen en wil graag op de hoogte gehouden worden. Geniet van deze ervaring, het gaat je goed en houd je taai,
    El
  5. Emmy:
    Lieve Annelene,

Ik ben ook heel benieuwd naar jouw belevenissen. Ik vind het heel bijzonder en wens je een goede reis toe.

Emmy
  6. Hanneke:
    11 maart 2013
    Lieve Annelène, vandaag begint je grote reis! Heel, heel veel mooie en boeiende ervaringen gewenst en natuurlijk ook veel interessante ontmoetingen, en plezier!
    Hannek
  7. Adi voogd:
    11 maart 2013
    Leuk dat ik vanaf he begin weet wat je wilt gaan doen. Dat het in Europa dus anders is dan verder op is misschien een tegenvaller. In ieder geval heel veel succes waar je ook komt en ik volg je.
    Groet Adi
  8. Annemieke Sommers:
    Hé Annelène,
    natuurlijk vind ik het leuk je reisverhalen te horen. Ben heel benieuwd. Heel veel succes,
    groetjes
    Annemieke
  9. Francine:
    Dag Anneléne.
    Ik hoop op een mooie reis voor je. Reuze stoer, ik wens je veel mooie momenten en sterkte als het even moeilijk zal zijn.
  10. Carla:
    12 maart 2013
    Hoi Annelène, we wensen je een geweldige reis met veel mooie ontdekkingen en ontmoetingen.
  11. Wim Rupert:
    13 maart 2013
    Dag Annelène,wat een leuk initiatief. Tinka en ik gaan je reis volgen en daar zullen we ongetwijfeld van genieten. We zijn heel benieuwd naar wat je allemaal gaat zien en meemaken en wensen je veel plezier.
    Liefs van Wim en Tinka
  12. Gerard Woudt:
    13 maart 2013
    Leuk dat je je achterban op de hoogte houdt.

Een heel goede en leuke reis vol met LEUKE verrassingen toegewenst.

Groeten

Gerard