Mailproblemen

7 mei 2013 - Bangkok International Airport, Thailand

Het mailadres:[email protected] is op mijn Ipad onbereikbaar voor mij geworden. Wanneer ik probeer in te loggen dan krijg ik het bericht: Fout: Verzoek aan de server is geweigerd. Ooorspronkelijk IPadres van client is veranderd. Probeer het later opnieuw.

Dat heb ik gedaan dat opnieuw proberen maar sindsq Dubai kom ik er niet meer in. Iemand die mij kan helpen met een suggestie? Op een gewone computer werkt het allemaal nog prima. Zouden die Arabieren stiekem iets met mijn Ipadres hebben gedaan? Maar je kunt toch geen IPadres veranderen. Ik vond die Arabieren toch al arrogante lui.

Dan ga ik woensdag Birma in. Ik weet niet hoe het internet daar werkt en of er WiFi is. Een hartelijke groet aan allen en ik heb gehoord dat jullie mooi weer hebben! Houden zo. Hier is het heet en vochtig. Maar wel leuk!

Ook bereikbaar op: [email protected]

1. Nanni Vijn:
    7 mei 2013
    Mens, wat maak je veel mee! En woensdag al weer door naar Birma...Ik ben net terug uit Italië. wat ook prachtig was, maar wel van een ander kaliber... Ik verheug me op een thaise maaltijd van jou!
    Veel genoegen op je volgende avontuur! liefs, Nanni
  2. Margriet van Engelen:
    9 mei 2013
    Wat een vreemde situatie, dat er een adres uitvalt. We zullen uitproberen of je hotmailadres wel werkt. Ik ga je recept uit Thailand uitproberen, ben benieuwd! Groetjes, Margriet