Vaarwel Indonesie

2 juli 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

De laatste dagen ben ik naar een eiland geweest ten oosten van Bali om te snorkelen. Er valt veel over Bali te vertellen maar dat komt nog wel eens. Om het eiland Nusa Lembongan te bereiken steek je een stuk oceaan over met sterke stromingen. Het is er ook nog eens heel erg diep. Voor het eerst in mijn leven heb ik echte hoge golven meegemaakt. Een geweldige ervaring. De boot waarmee ik ging noemen zij hier de Public Slowboat. Je kunt namelijk ook met speedboten oversteken. Meestal binnenzitten en 3x zo duur. Bovendien vind ik zo'n openbaar vervoerboot ook nog leuker. Kijk maar naar de foto's die nooit de werkelijkheid kunnen weergeven maar geloof mij. Ik vond het geweldig! Groet en op naar Hongkong vandaag.Annelene

1. Vera:
    2 juli 2013
    dag Annelene, ben net weer thuis van een vak. in Eisennach Weimar en Dresden. Heb het daar fantastisch gehad en heel veel moois gezien, oa het Bauhausemuseum en een tentoonstelling van Henry vd Velde. Gefietst langs de Ilme in Dresden niet te lopen langs de Elbe maar wel de Frauenkirche aan alle kanten bekeken en nog veel meer moois. wel wat anders dan Bali ben benieuwd naar al je verhalen en foto's. Heel veel groetjes Vera