Youtube

31 mei 2013 - Bago, Myanmar

De video 's die ik naar you tube upload kunnen door mij niet bekeken worden. Dan is mijn verbinding te traag, wat heel aanemelijk is of de video te zwaar. Ik hoop dat jullie de video wel kunnen bekijken en ik probeer er iets aan te doen. Overigens ben ik terug in Bangkok en mijn [email protected] is weer onbereikbaar. zaterdag naar Kuala Lumpur en dan dinsdag door naar Indomesie.

groet Annelene

1. Carla:
    31 mei 2013
    Hoi Annelene, De video is op onze laptop goed te bekijken en geeft zo goed de sfeer weer door beeld en geluid. Jennie is vandaag vertrokken naar Sri Lanka, dus nog een blog om te volgen. Leuk hoor! Groetjes Carla (en Evert).
  2. Peter:
    31 mei 2013
    er ging misschien iets verkeerd Ik weet nu niet of je de correcte
    reactie hebt ontvangen.
    Liefs van Ingrid en

Peter
  3. Vera:
    1 juni 2013
    Hoi Annelene, wat zie je toch een hoop en ik geniet van de verslagen.Gistermorgen Jennie weg gebracht naar het station Z'dam en wel om 6.30 's morgens. Was een beetje moe en daardoor de reactie niet geschreven. Ik blijf lezen en je kunt nu maar weer beter uit Birma zijn met al die onlusten tussen islam en boedh. Wat zijn de mensen en geloven toch vredelievend. Ben benieuwd wat je allemaal in Ind. gaat zien Geniet ervan leve gr. Vera